Το content θέλει τον writer του

Στο όχι και τόσο μακρινό παρελθόν, η διαφήμιση στα ΜΜΕ ήταν ο μοναδικός τρόπος που είχε μια εταιρεία, ένας οργανισμός, ή ένας επαγγελματίας για να προωθήσει ή να ενημερώσει για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του. Το μήνυμα κάποτε έφτανε στον τελικό αποδέκτη και κάποτε όχι.

Σήμερα, το να μπορείς να επικοινωνήσεις το μήνυμα σου είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, δεν υπάρχουν περιθώρια για λάθη και παρερμηνείες. Οι επιχειρήσεις θα εμπιστευτούν την επικοινωνία τους σε επαγγελματίες που θα μπορέσουν να μεταφέρουν σωστά το μήνυμα τους, είτε αυτό είναι προϊόν ή υπηρεσία. Γιατί η κάθε επιχείρηση που στοχεύει ψηλά, θέλει να αφήσει το αποτύπωμά της στην αγορά και στην κοινωνία ευρύτερα.

Στην εποχή του διαδικτύου και των social media, η επικοινωνία δεν γίνεται μόνο με μια απλή διαφήμιση. Πλέον υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορεί να παρουσιάσει κάποιος το προϊόν ή την υπηρεσία του. Ένα ενημερωτικό email, ένα post στα social media, ένα podcast, ένα native story, ένα άρθρο ή μια συνέντευξη. Οι επιλογές είναι πολλές. Όλες όμως έχουν ένα κοινό παρονομαστή. Το περιεχόμενο. Το σωστό περιεχόμενο είναι αυτό που θα αναδείξει την επιχείρηση ή τον οργανισμό, είναι αυτό που θα κάνει ξεκάθαρο το μήνυμα και είναι ενδεχομένως αυτό που θα το ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.

Εδώ μπαίνει ο ρόλος του content writer. Για να μπορέσει να αποτυπώσει και να μεταφέρει σωστά το μήνυμα, ένας καλός content writer θα πρέπει να αντιληφθεί πρώτα τη φύση των εργασιών της επιχείρησης ή του οργανισμού και φυσικά να είναι ξεκάθαρο στο μυαλό του το προϊόν ή η υπηρεσία που πρέπει να προωθηθεί.

Από εκεί και πέρα, έχοντας την πρώτη ύλη, θα πρέπει να δημιουργήσει με φαντασία μεν, αλλά και με αυστηρότητα στην πραγματικότητα δε, μια ιστορία που θα μεταφερθεί στον καταναλωτή, στον πελάτη, ή σε όποιον στοχεύει το μήνυμα. Γι’ αυτό και ένας καλός content writer δεν είναι πλέον πολυτέλεια για μια επιχείρηση αλλά ανάγκη. Γιατί μπορεί να προσδώσει added value στην ίδια την επιχείρηση και στον προϊόν της. Να το αναδείξει, να το κάνει να ξεχωρίσει. Είναι η εποχή που όντως το περιεχόμενο είναι σημαντικότερο από ένα ωραίο περιτύλιγμα. Φτάνει να βρεις το σωστό άνθρωπο, που με το γραπτό του, θα το κάνει ιδιαίτερο.

ΑΓΓΕΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΔΗΜΟΥ